Boom Bust

Boom Bust

mandag 10. mars 2014

Lysbakkens pAPPagruppe i aksjon

I helgen var det kvinnedagen. Jeg tok så klart turen ned på Youngstorget i Oslo for å "stå på barrikadene" og se 8. mars-arrangementet. Det som slo meg var at det var nesten som å se 1. mai-toget i aksjon. Tettheten av sosialister og folk fra den norske såkalte venstresiden var særs høy. Det samme var tettheten av rare argumenter og feilslutninger. "Lik lønn for arbeid med samme verdi!", "Ja til 6 timers dagen!", osv. Dette er ting jeg kunne skrevet side opp og side ned om, men som jeg skal spare deg for nå. Istedenfor skal jeg vise deg noe annet. I fjor skrev jeg nemlig et innlegg om partilederen i SV, Audun Lysbakken, som ba om offentlig organiserte pappagrupper, men istedenfor kun fikk en app. Vel, det ser ut som om Lysbakken var aktiv på appen denne helgen, og at appen anbefalte pappaer å delta i 8. mars toget i Oslo. Jeg gir deg: Lysbakkens pAPPagruppe i aksjon!

1 kommentar:

  1. Hehe, liker feltarbeidet ditt særdeles godt

    SvarSlett